tisdag, juni 29, 2010

Effektivt

Idag känns det som att jag får riktigt mycket gjort här på jobbet! Klockan är inte ens tio och jag har redan hunnit med massor. Kanske är det pga islatten jag fick av Åsa i morse som jag är så effektiv ? :-D

Igår var Elliott på dagis första gången efter semestern, på helt nytt ställe. När jag hämtade honom var han så glad så glad! Han ville inte gå hem. Men idag när jag lämnade honom så var han jätteledsen... Och jag frågade Linda hur han hade varit igår och hon sa att han hade blivit lite ledsen emellanåt igår också. Men när de var ute tyckte han det var jättekul. Lilla gubben! Jag som trodde han hade haft det bra hela dagen igår.

Vi hade i alla fall hur mysigt som helst efter dagis. Michael var tvungen att jobba hela kvällen och kom inte hem förrän jag gått och lagt mig. Elliott och jag cyklade en liten runda och var på Mobilia och sen hemma i trädgården där han badade i sin lilla pool. Efteråt badade vi i badkaret, det är roligt! Sen pysslade Elliott mest för sig själv hela kvällen, åt massor av havrefras, makaroner och ost.

När han lagt sig gick jag också och la mig. Tog med datorn och försökte få till några blogginlägg på Elliotts blogg. Det tog jättelång tid så jag släckte inte förrän vid halvtolv på natten. Och då hann jag bara med två inlägg...

Nä, nu ska jag fortsätta att jobba!

Inga kommentarer: