måndag, maj 17, 2010

Måndag

Trots jobbig natt och bara 5 timmars sömn var jag pigg och effektiv på jobbet idag. Större delen av dagen (ja i stort sett hela) satt jag i möte gällande halvårsresultatet. Det gick bra. Michael och Elliott hämtade mig strax efter 19.

Mina föräldrar hade hämtat Elliott på dagis och sen varit hemma hos oss. Gräsmattan har blivit klippt och lite annat har också hänt i trädgården :-D
Så himla gulligt gjort och roligt att komma hem till! Ser så mycket prydligare ut i trädgården med klippt gräs. Det regnade ju hela helgen så vi kunde inte klippa det då.

Elliott var glad som en lärka här hemma. Vi har busat hela kvällen, hehe. Men nu behöver jag gå och nanna, kommer säkert att vara trött imorgon.

Jag har fått ett fint mail från Martina gällande gullevovven Liam och det gjorde mig väldigt glad! Finaste Liam hos finaste Martina.

Här en liten film på Elliott när han busade i bollhavet i Folketspark igår!

3 kommentarer:

mossfolk sa...

Whii tjoho!!! Lycka är ett bollhav! ...även om det ser ut som om han skulle behöva flytväst, där ett tag :)
Skönt att dagen blev bra trots natten!

Martina sa...

Jag säger bara : <3 Ni är fantastiska!!

Kattalena sa...

Mossfolk: Hihi, ja han ser nästan ut att drunkna i alla bollar!

Martina: Det är du som är fantastisk ju! Tänk att Liam får dig som riktig matte nu!!! :-D