onsdag, april 07, 2010

Sol i trädgården

Idag när jag och Elliott kom hem så var pappa i trädgården. Han hade tagit bort ett par buskar/stubbar. Han får så mycket gjort och vi är så glada för det! Det blir superbra!
När jag är frisk och stark igen så ska jag också ta tag i trädgårdsarbetet.

Idag är jag dock inte frisk och stark, idag har jag hostat som en galning hela dagen och känt mig sämre än innan. Men nu på kvällen har jag inte hostat lika mycket så kanske kanske blir det bättre nu? Imorgon ska jag till frissan och jag vill ju inte sitta där och hosta och hålla på inte.

Och förresten så vill jag bara säga att jag är så himla glad att Liam kom till Martina! Han har fått ett helt nytt underbart liv där och han charmar alla. Finaste fina Liam och Martina! Det kunde inte ha blivit bättre för Liam! ♥

Nu är klockan massor och det är redan läggdags. Så natti natti :-)

1 kommentar:

Gurkiss Scrappande sa...

Usch då är du också sjuk. Hoppas det går över snart så du får känna dig frisk och kry igen...

Ha de gott.
Kram Gurkiss