torsdag, mars 25, 2010

Trötter

Gick och la mig först kl 04 i morse så det blev inte många timmars sömn. Jag är så trött att jag efter att ha lämnat Elliott hos mamma bestämde mig för att inte gå och jobba.

Det är rena vårvädret här, strålande sol och varmt i luften. Minst 12 grader.

Elliott och jag var hos distriktssköterskan innan. Det är en sån bra vårdcentral vi har! Det var öppen mottagning och vi kom in efter bara 5 min. Elliott har ögoninflammation och han var jätteduktig under läkarbesöket. Vi hämtade ut ögondroppar på vägen till mina föräldrar. Det första Elliott gjorde när han kom dit var att leta upp ABC-pusslet :-D
Han var jätteduktig när vi gav honom ögondropparna. De ska ges var 3:e timme. Han får inte vara på dagis imorgon heller.

Nu kommer han att ha en underbar dag hemma hos mina föräldrar och jag får chansen att sova vilket jag ska göra nu! Tyvärr har jag fortfarande lite ont i magen...

Inga kommentarer: