tisdag, mars 02, 2010

Oj vad man får mycket gjort en hemmadag!

Idag har Elliott och jag hemmadag. Dagis är ju stängt. Vi har varit uppe sen 05 och jag har hunnit med massor. Elliott och jag veckohandlade i morse, sen har jag plockat undan, dammsugit och våttorkat golven, tvättat två omgångar tvätt, bränt en cd, lagat middag (laxpudding) och just nu har jag en äpplepaj i ugnen. Och klockan är bara två!

Om en liten stund dyker Becka och Josephine upp. Trevligt! Då blir det nog lite mer paus. Hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för i tisdags Katta och för den mumsiga äppelpajen. Hoppas inte Josephine skrämde slag på Elliott med sitt babblande :-) Jättesöt är han din lille påg!!

/Becka

Kattalena sa...

Tack själv Becka! Det är så roligt att få sällskap och liten lekkamrat till Elliott! Josephine var så rolig!!! Och hon är också så jättesöt!
Klart inte Josephine skrämde honom! Hoppas vi kan få till en playdate snart igen! :-D