måndag, mars 01, 2010

måndag

Idag steg Elliott upp strax före fem och det gjorde jag också :-) Han var världens lille gosekille, snorig men glad!

Jag var på jobb redan 07.15 och fick gjort en hel del på morgonen. Det var tur det för sen var det stressigt värre hela dagen och massor av möten. Mamma ringde och undrade om hon skulle hämta Elliott på dagis. Oh så snällt! Det fick hon jättegärna. Jag ska nämligen inte jobba imorgon för då har dagis stängt så jag behövde verkligen få undan idag.

Michael och jag var hemma vid halv sex. Elliott var glad och gosig men jag hann knappt bara krama lite på honom sen var det dags att åka igen. Jag körde mamma hem och sen åkte jag till meditationen. Jag älskar denna meditationsformen! En superbra grupp, jättebra vägledning och sen djupanalys efteråt och god fika på mackor och mumsiga pålägg.

Nu måste jag bums i säng!!! Imorgon ska jag vara hemma med Elliott. Becka och Josephine kommer och hälsar på oss på eftermiddagen. Kul!

Inga kommentarer: