måndag, mars 15, 2010

Godmorgon måndag

Måndag igen! Helgen gick snabbt som vanligt.
Igår när Elliott var hos mina föräldrar så fikade jag med Helene. Det var supertrevligt som alltid! Efteråt mötte jag upp Michael och vi åkte till Entré. På bara 20 minuter hann vi hitta två munkjackor till Michael, en tunika till mig, två par tights och två par strumpor. Inte illa! Jag var hysteriskt trött efter den sömnlösa natten. Vi tittade på klockan och bestämde oss för att åka hem och sätta oss i soffan och läsa en stund. Vi har båda böcker vi tycker är jättebra. Så det gjorde vi. Det kändes hur lyxigt som helst!!! Jag slumrade till lite, det gjorde nog gott för sen var jag inte alls lika trött! Efter lite mer än en halvtimmes läsning/vilopaus så åkte vi hem till mina föräldrar.

Mina föräldrar hade gått ut en runda och varit på lekplats med Elliott. Sen när de kom hem så hade han sysselsatt sig själv hela tiden och det fortsatte han med när vi var där :-). Han ritade och sorterade lerklumpar, läste böcker och flyttade dvd-filmer. Finaste pojken! Vi beställde pizza från mina föräldrars favoritpizzeria. Jag tog en calzone och den var verkligen supergod! Vi stannade och hade det bra tills det var dags för Elliott att sova. Han la sig inte förrän kl 21 igår. Så han sov ända till kl 05! Hehe. Men det är bra mycket bättre än 04. Vi ska försöka lägga honom lite senare nu i veckan och se om det kan bli 05 eller senare permanent...

Inga kommentarer: