lördag, februari 27, 2010

Kändis

Idag var vi på Entré, vi passade på att käka lite lunch. Vid ett av borden satt Charlotte Perelli. Inte någon man trodde man skulle se på food court på Entré precis. Misstänker att hon är här för melodifestivalen? Hon var så liten, jag trodde att hon var jättelång :-)

Där fanns en affär på Entré som jag inte sett förut. Den hade jättesnygga strechjeans som dessutom var utsydda runt höfterna så de tom satt bra på mig! Jag hann inte prova ordentligt eller så, måste nog åka dit en annan dag.

Förresten har jag bestämt mig för att klippa håret kort till hösten. Det känns bra att ha tagit det beslutet... iofs tänkte jag det samma förra hösten men ångrade mig. Hoppas att jag inte ångrar mig denna höst. Nu tror jag att jag vet vilken frisör jag ska gå till i alla fall :-D

4 kommentarer:

åsa sa...

Hon uppträdde visst på Burlöv Center igår också. Vi missade henne med en timme eller så... :-)

Kattalena sa...

Ajdå. Det var väl synd? :-D

kim sa...

tassar förbi och säger hej.

hej!

kim

Kattalena sa...

Hej!
Vad kul att du tittade förbi :-)