torsdag, februari 11, 2010

Helt utan anledning

Jag är sjukt trött idag! Fattar inte hur trött jag är och det helt utan anledning! Elliott har sovit hela natten utan att vakna (och det är nu 3:e natten i rad tror jag). Så stiger han upp på klockslaget 05 pigg som en lärka. Hehe. Idag var det Michael som tog morgonen så jag förstår verkligen inte varför jag är så trött.

Åsa ringde precis och frågade om hon skulle köpa med en latte. Jaaa! Tack Åsa!

Jag har massor att göra och det har Michael också så vi måste styra upp så att vi båda får jobbat så mycket vi behöver. Det ska vi ta tag i nästa vecka. Hehe.

2 kommentarer:

crrly sa...

Hej snygging!! Förlåt att jag inte har svarat på mejlet (usch, det är många jag får skriva så till nuförtiden!) men jag har varit så stressad och inte ens kunnat planera ordentligt, fått ta dagen som den kommer.

När kan vi ses?? Darling har varit bortrest massor men nu ser det lugnare ut för honom, så nu vill jag snart träffa dig, och sen skulle A gärna vilja träffa E också om det går!

Kram, kram!

Kattalena sa...

Halloj! Jag har skickat ett mail till dig! Vi vill jättegärna träffas!!!