lördag, februari 06, 2010

En god natts sömn!

Inatt har Elliott sovit hos mina föräldrar och det har gått jättebra! Jag har ringt och hört hur det gått, såklart. Han hade vaknat några gånger men sen sovit ända till kl 07!!! Det händer aldrig här, hehe. Och nu på morgonen är han pigg och glad! Det är inte utan att jag saknar min gullunge men det har varit fantastiskt skönt att få sova en hel natt och så länge jag ville på morgonen! Vaknade inte förrän kl 08 och låg kvar i sängen och läste en timme. Underbart!!! Tackar så jättemycket för denna lyxiga passning!

Vi ska hämta Elliott när han vaknat efter middagssovstunden, så nu har vi lite mer egentid framför oss, mysigt! Kanske vi tom går ut och äter brunch? Michael och Oscar är iväg och vibrationstränar nu. Jag försöker knåpa ihop en hästrad.
Och det ska bli sååå roligt att träffa gullungen sen, längtar! ♥

Inga kommentarer: