söndag, december 27, 2009

Egendag

Idag har jag "egendag". Det är mysigt! Kunde ligga och dra mig på morgonen och tom läsa ut min bok. Sen åt vi storfrukost allihop. Jag pressade apelsiner, blev jättegod juice. Åt sill, äggost, rökt lax, ägg mm. Mumsmums. Nu är det lite datortid och sen tänkte jag göra lite kaffe och kolla film. Hyrde tre filmer igår. Vet inte om jag ska se mer än en idag dock. Grått väder ute men det gör ingenting. Tänker gå en tur i affärer, sy en kjol och kolla vad vi betalt i räkningar under året. Det sistnämnda ska jag börja med nu :-)

Blir nog en himla bra dag alltså!

Igår var det också en himla bra dag faktiskt! Elliott är så himla rolig, söt och go!!! Han somnade inte förrän kl 22. Verkade inte trött innan så vi väntade ut honom för att se om han skulle somna själv, eller säga till. Men tillslut gnuggade han sig i ögonen och gäspade stort. Då gick jag upp och la honom, han somnade i stort sett meddetsamma. Men han vaknade ändå kl 05 imorse... Michael gick in till honom. Han somnade inte om förrän efter 1 h och 40 min. Så sov han till 08.30. Snutten. Fast jag hade föredragit om han lagt sig vid 20 och vaknat 06. Det hade varit helt perfekt! 05 är lite för tidigt... :-)

Inga kommentarer: